Hoe regelen we ziekmelden, het aanvragen van kort of bijzonder verlof bij ons op school?

Ziekmelden

Ziekmelden van leerlingen kan via de Magister MX app. Ouder(s)/verzorger(s) van onze leerlingen hebben toegang tot deze app. Ouders dienen hun kind ook weer beter te melden via de Magister MX app. Hoe dat werkt wordt uitgelegd in de instructievideo van Magister.

Absentie/kort verlof

Absentiemeldingen zijn alle meldingen zoals bezoek aan tandarts, ortho, dokter, therapie, enz.. Deze meldingen kunnen ook met de Magister MX app doorgegeven worden.

Leerlingloket

Bovenstaande kunt u ook altijd nog doorgeven door een mail te sturen naar leerlingenloket@kempenhorst.nl

Als u de afwezigheid al via de Magister MX app heeft doorgegeven, is een mail niet nodig.

Bijzonder verlof

Onder verlofaanvragen valt alle verzuim waarvoor de school toestemming moet geven (zoals bijvoorbeeld het bijwonen van een bruiloft, begrafenis of jubileum). Deze aanvragen gaan via de leerlingcoördinator.

Voor deze aanvraag dient een formulier bijzonder verlof door de ouder/verzorger ingevuld te worden dat u hieronder kunt downloaden.

Aanvraag bijzonder verlof

Beslisboom verzuim